?
MIA systém patří k tomu nejlepšímu, co na trhu můžete získat.
Hlavní výhody sytému:
MIA systém byl naprogramován přímo pro finanční poradce, pojišťovací makléře a investiční i hypoteční poradce. Komplexní nástroje využijí jednotlivci, pracovní skupiny i velké firmy.
Obsahuje všechny funkce, které potřebujete ke své činnosti ve všech odborných oblastech podle zákona 170/2018 Sb., o distribuci a zajištění pojištění.
Hlavní výhodou administrativní části je automatické párování provizí od všech partnerů s 99,9% úspěšností. Díky tomu se můžete soustředit na práci, a ne na výpočet, hlídání a evidenci provizí.
Ušetříte 10 až 100 tisíce měsíčně.
Jak je to možné?
Ušetříme vašim zaměstnancům a obchodníkům až 75 % času, který věnují administrativě. Díky tomu jim uvolníte ruce na realizaci kvalitních obchodů. Zároveň se můžete rozloučit s vlastním analytickým centrem a produktovou i obchodní podporou. Vše vám poskytneme my, efektivněji a výrazně levněji.
Zrychlíte sjednávání produktů pojištění díky elektronickým záznamům z jednání (ZZJ). Perfektně zaznamenáte všechny zákonem dané postupy komunikace s klientem, podpis se děje pomocí QR kódu, nebo na Signpadu. Nic netisknete, neskenujete, ZZJ se automaticky ukládá do administrativní části MIA.
Novely zákonů v rámci:
Jste na to vše připraveni? Poskytneme vám na vše komplexní právní ochranu, dokumentaci – compliance.
Získáte přístup ke všem nabídkám na trhu s kvalitními produkty, které budou pro klienty opravdu výhodné. Práci vám ulehčí responzivní online nástroje přístupné přes PC, tablet i mobil.
Klienti vás budou mít rádi za portfolio kvalitních a férových služeb. A spokojený zákazník se k vám rád vrátí.
Každé společnosti, pracovní skupině i jednotlivci se osobně věnujeme.
Aktivně pomáháme a školíme implementace jednotlivých produktů z našeho MIA systému back office. Školení organizujeme v Brně i po celé ČR. Zároveň vám poskytneme profesionální NONSTOP online podporu, znalostní bázi, návody a videa.
Získejte cenovou nabídku
nebo se na nás obraťte
se svým dotazem.
1.
Sdělte nám své požadavky.
2.
Doporučíme vám vhodnou kombinaci nástrojů.
3.
Sestavíme vám cenovou nabídku dle vašich potřeb.
4.
Dodáme vám přístupové údaje do našeho systému.