O nás

Náš tým odborníků z finančního trhu se od roku 2000 zaměřuje na vývoj kvalitního backoffice zázemí pro finanční poradce, obchodníky v oblasti finančních produktů. Backoffice vznikal postupně od roku 2003 nejdříve v rámci aktivní práce pojišťovacího makléře a pojišťovacího agenta, později od roku 2010 z pozice servisní organizace – brokerpoolu.

Na začátku se jednalo o tvorbu dokumentů pro usnadnění práce s klientem a výběr vhodného produktu až po zrychlení práce poradce, a to od zaevidování jeho produkce k okamžitému rozdělení a vyplacení provizí. S rozšiřující se dostupností internetu jsme od roku 2003 zahájili vývoj vlastní online webové aplikace (dnes MIA systém – Moje Inteligentní Administrativa systém), která by toto vše zvládla.

Po několikaletém vývoji a prověřením funkčnosti sytému v praxi, jsme aplikaci nasadili do ostrého provozu. Díky tomu jsme byli schopni zvládat rychlý nárůst administrativy, zpracované produkce a objemu provizí bez navyšování počtu pracovníků v administrativě. Aplikace je i přes velkou šíři potřebných funkcionalit obchodní a produktové podpory nízkonákladová, navíc s intuitivním a logickým ovládáním.

Online nástroje v rámci MIA systém vyvíjíme tak, aby odpovídaly aktuálním legislativním požadavkům včetně profesionálního compliance a GDPR a vývoji trhu s produkty finančního poradenství. Jedná se hlavně o srovnávače a sjednávače bezpodpisovou metodou a nejnověji jedinečný nástroj pro správu rodinného cash flow SÁRA.

Všechny vaše ukládané údaje jsou smluvně i technicky chráněny tak, aby byly k dispozici jen vám. Tím jsme vytvořili špičkový a nejkomplexnější profesionální nástroj pro váš bezstarostný backoffice na finančním trhu.