plástev bílá

Blog

Aktuality a informace

plástev bílá
plástev bílá

Přečtěte si důležité informace a novinky

V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit
nebo se podívejte na často kladené dotazy
.

Veselé Vánoce a šťastný nový rok 2021
16 prosince, 2020
Vážení partneři, kolegové, klienti a přátelé, přejeme Vám po velmi náročném koronavirovém roce pohodové, šťastné a ničím nerušené vánoční svátky Vám i celé Vaší rodině. Do Nového roku přejeme Všem především zdraví, pevné nervy a víru v opravdu lepší zítřky. Váš MIA systém team.
Elektronické záznamy z jednání na pojištění (eZZJ)
1 října, 2020
Velmi snadný snadný způsob, jak online vyplnit povinné Záznamy z jednání (eZZJ) k daným pojistným smlouvám. Vyplňování Záznamů je velmi intutivní, naváděcí pomocí „íček“ a označených povinných polí. Výsledný Záznam z jednání se podepisuje elektronicky. Výsledný dokument se automaticky ukládá k pojistné smlouvě v MIA systému u klienta. Ve formě PDF ho můžete zaslat klientovi na...
brUno srovnávač rizik byl přidán do SÁRY
1 října, 2020
Do online aplikace SÁRA správa rodinného cashflow a rizik byl přidán srovnávač rizik. brUno aktuálně srovnává pojištění rizik jednotlivých produktů životního a neživotního pojištění, včetně připojištění, smluvních podmínek a tvorby produktových listů. Rychle a přehledně Vám brUno vybere pro Vašeho klienta nejvhodnější nabídku dle výstupu ze SÁRY. Nastavíte si vstupní věk klienta, parametry, požadovaná...
SÁRA - správa rodinného cashflow a rizik
1 října, 2020
SÁRA je unikátní online aplikace. Chrání finančního poradce před novelou Občanského zákoníku, GDPR, ČNB a souvisejícími zákony a regulacemi. SÁRA je profesionální software. Nástroj pro detailní analýzu, vyhodnocení rizik a cashflow, výběr finančních produktů, správu jednotlivce nebo rodiny. SÁRA má návodné, intuitivní a interaktivní ovládání pro každého finančního, pojišťovacího poradce. Ať už tento má...

Často kladené dotazy

Potřebujete poradit?
Podívejte se na nejčastěji kladené dotazy.

plástev modrá
plástev modrá
plástev modrá
Pro jakou firmu se MIA systém hodí?

Náš online software a jeho moduly jsou přizpůsobeny jakémukoliv typu finančně poradenské a pojišťovací společnosti.

Můžou to být makléřské pojišťovací společnosti, hypotéční a realitní společnosti. Skvělý je i pro MLM systémy, brokerpooly, rodinné firmy.

Velikost Vaší firmy není rozhodující.

Vždy se Vám systém přizpůsobí a roste s Vámi.

Bude MIA systém jenom pro naši firmu?

Ano, celý systém je jen pro Vás a nikoho jiného.
Jen Vy budete mít veškerá přístupová a ovládací práva celého systému.

Můžete si více přizpůsobit systém Vašim potřebám. Vždy Vám vyjdeme vstříc a nové funkcionality Vám doprogramujeme.

Jak budou naše data zabezpečena?

Data se ukládají na velmi dobře zabezpečených serverech u profesionálního externího poskytovatele služeb na několika místech v Evropě. Data jsou pravidelně šifrovaně zálohovaná.

Používáme kryptoochranu Vašich dat.


Bezpečnostní prvky:

  • komunikační kanál je šifrován protokolem https
  • hesla v databázi jsou uložena v šifrované podobě
  • nejsou použité žádné administrační přístupy a univerzální jména
  • každé zalogování je uloženo v databázi pro případnou budoucí (následnou) analýzu
  • u hromadných exportů adresáře je standardně vypnut atribut email, mobil a telefon


Lze převést naše data z našeho současného sytému?

Ano, umíme vaše data importovat pomocí tabulkového modulu.

Data si do modulu můžete nachystat sami, nebo vám s tím pomůžeme jak na to. Pak už to jde rychle. Důležité je, aby byla data v modulu správná.

S přenosem dat máme velké zkušenosti. Již jsme převedli stovky tisíc klientů, několik milionů dat firmám, které náš MIA sytém již používají.

Jaká je cena MIA systému?

Celková cena se určuje dle toho z kolika aplikací a jakých (modulů) si MIA systém poskládáte.

Platí, že komplexní backoffice systém je levnější, než když si vezmete jen některé aplikace (moduly). Vždy však bude platit, že i jeden vybraný modul bude po Vás velmi cenově příznivý.

Cena se také určuje podle Vaší velikosti firmy.

Naše jednotlivé aplikace (moduly) patří k absolutní špičce na finančně poradenském trhu.

Jak probíhá nasazení MIA systému do naší firmy?
  1. osobně Vám předvedeme , co vše MIA systém v praxi dovede, jaké jsou jeho široké možnosti využití
  2. zjistíme analýzou vaše potřeby a očekávání
  3. podepíšeme Smlouvu o udělení licence o šíření počítačového programu 
  4. nasadíme MIA systém (vybrané aplikace)
  5. převedeme Váš stávající kmen do MIA systému
  6. nastavíme Vám celý systém dle vašich požadavků (karierní a provizní řád, přístupová práva atd.)
  7. zaškolíme Vaše zaměstnance, řídící manažery, obchodníky
  8. dále už využíváte MIA systém sami, šetříte peníze a čas
  9. jsme Vám neustále online k dispozici, poskytneme supervizi
  10. nasloucháme Vašim potřebám, implementujeme (doprogramujeme) vaše připomínky do systému